søndag 18. januar 2015

Snø, kino og strandtur

Heia :D

Da var enda en uke mer eller mindre over, og en uke nærmere den neste ferien (KUN 27 DAGER YAYY!!)

Har vært en forholdsvis rolig uke med en del skole, for prelim week (nesten som tentamen) er her om to uker, så alle jobber på spreng med å lære seg det siste så de er klare for alle prøvene. Vi får fri hele prelim week, også drar vi bare på skolen for å ha selve prelimen en time eller to for å så dra hjem igjen! Har kun prelim i tre fag og den i Modern Studies er etter ferien (ikke spørr meg hvorfor) så har engelsk på mandag og matte på tirsdag og resten av uken fri, så klager overhodet ikke :)


Rebecca og jeg fester i Childcare! HUN BLE 17 PÅ LØRDAG SÅ GRATULERE MED OVERSTÅTT <3

På mandag kom det et par centimeter snø, så jeg var helt i syvende himmel. Fikk med meg Lucy på en liten kveldstur på tirsdag. Tok med meg Max og slapp han løs på Costco parkeringsplassen og jeg og Lucy bare sprang ute, lekte med han og snakket om alt mellom himmel og jord. Endte med at jeg var ute i nesten to timer, men herregud hvor herlig <3




Hadde et lite eventyr på onsdag etter skolen. Smarte, fantastiske meg hadde klart å glemme nøkkelen så var nødt til å bryte meg inn gjennom soverom vinduet til vmor. Fikk så mange blikk fra folk som gikk forbi, så er ganske sikker på at de alle trudde at jeg faktisk var på tur til å bryte meg inn, haha! Klarte tilslutt å åpne vinduet og klatre inn og for å si det sånn så har aldri ført meg mer badass. Ikke engang en låst dør kan stoppe meg!

På fredag så jeg og Louise mest sannsynlig den beste filmen jeg kommer til å se i 2015. Den het "The Imitation Game" og handlet om 2. verdenskrig og den kodete maskinen enigma som tyskerne brukte til å kommunisere med hverandre og som britene var nødt til å finne ut hvordan virket for å klare å vinne krigen. Hovedpersonen Alan Tunning er spillet av Benedict Cumberbatch og viss han ikke vinner 25 Oscar for den rollen så vet jeg ikke hva. Skal ikke spoile noe, men herregud dra å se den!!! Louise og jeg var helt speechless og vi klarte bare ikke å slutte å snakke om hvor sykt bra den var!

<3

Ellers har jeg feiret 18 årsdagen til Ikrah, ei jente fra skolen, på en koselig indisk restaurant igår. Var en del jenter fra skolen der som jeg kjenner sånn som C.J, Sophie, Selina og Janina, og en del av Ikrah's venner jeg ikke har møtt før. Maten var konge, og hadde en skikkelig fin lørdag ettermiddag :D


Bursdagsbarnet <3

Meg, Selina og Janina

Hele gjengen :)

Dagen idag har vært ganske rolig. Har lest endel, sett på Celebrity Big Brother, skypet med familien hjemme og vært på en herlig tur med vmor, Max og nabohunden til vfar! Kjørte ca. 45min til en fantastisk strand med mange hunder, andre folk og til og med et par hester :D Var skikkelig kaldt, masse vind og en del bølger så føltes nesten som hjemme <3

Søte søte nabohunden til vfar :)


Max var 100% i sitt element 




Var til og med en fyr som kitesurfet i deg iskalde vannet!

Ble dessverre fri før strøm på telefonen så fikk ikke tatt noen fine bilder av solnedgangen og de to siste bildene er stjelt fra vmor :) Men det var helt magisk, og håper at jeg kan dra tilbake dit en dag!

Nå skal jeg bare ha en rolig kveld med vmor, høre på at Max snorker og forberede meg på en ny uke :)

Snakkes!

-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar