søndag 7. september 2014

Booty og to icebucketchallenges

Heia :D

Har noen timer tid så hvorfor ikke blogge? Helgen har vært ganske travel så har ikke prioritert bloggen i det hele tatt! 

På fredag etter skolen dro jeg, vmor og vfar på et bryllup til noen venner av vmor. Selve seremonien hadde allerede vært tidligere på dagen, så vi var bare på festen. Var litt kjedelig til tider med tanke på at det ikke var så mange på min alder der, men min vsøster, Raini, var også der som fotograf, så hun og jeg var mye sammen, danset og snakket! Hun er 26 men vi kommer skikkelig godt overens, satt å lo av vmors latterlige dansemoves og tok tullebilder :) Det var også en gutt der på rundt 15 som hadde tourettes som så bort på meg hele tiden, og til slutt kom morens hans bort til meg og spurte om jeg ville danse med han, for han bar for flau og sjenert til å spørre. Sa selvfølgelig ja, og det var uten tvil noe av det søtaste jeg har sett. Han smilte fra øret til øret mens vi danset, gikk rundt og viste meg frem fremfor kompisene og fistpumpet faren etter at vi hadde danset. Han var skikkelig skjønn!

Bryllupet var også ganske nær sjøen, og herregud, merket først da hvor mye jeg har savnet sjøluft. Noen av bladene hadde også allerede begynt å falle av og det var fuktig, så luktet akkurat slik det lukter i Tyskland om høsten. Fikk ikke akkurat hjemmelengsel av det, men var litt rart, men veldig deilig :D

Vet ikke hva som skjedde meg kjolen og blazern, men men! 


Jeg og Raini som lekte oss med fake telys som sto på bordet! Ser ut som jeg er betatt av noe, haha!

På lørdag dro jeg og Matthew først til reisebyrået for å betale en del av ferien, før vi dro videre inntil byen! Der gikk vi rundt, shoppet, drakk milkshake, tok selfies og spilte "booty" Der er en lek som hovedsakelig handler om å finne kjekke gutter. Ser du en så sier du booty, og viser med kroppen hvor han er, så sier den andre seg enig eller uenig. Er det beste spillet i verden, særlig viss du er sammen med noen som har samme smak som deg. Etterhvert ble "booty" bare en naturlig del av samtalen, vi snakker om noe vanlig, en hvisker booty, den andre nikker eller sier seg uenig og vi forsetter samtalen der vi slapp! Elsker det!! :D

Milkshake selfie

Matthew prøvde et telt til 800kr (!!) på Zara. Han tok en størrelse mindre enn han vanligvis bruker og vi fikk fortsatt plass til hele han OG meg inni!

Han dro meg inn i en vintage klesbutikk og fikk meg til å prøve denne latterlige kjolen!! Vi hadde også lyst til å prøve noen av brudekjolene fra 50-tallet, men vi tvilte på at det er lov så!

Mens vi var på vei til bussen, møtte vi på en fyr i kilt som sto midt i byen utenfor en restaurant og skulle gjøre icebucketchallenge, så måtte selvfølgelig stoppe for å filme det!



Tok bussen hjem til han rundt 4 for jeg selv hadde en icebucketchallenge å gjøre. Ble utfordret av Regine for ei uke siden, og to uker etter alle andre, har jeg også endelig gjort det! Var ganske kaldt, men ikke så ille med tanke på at det allerede var ganske kaldt ute.



Dro hjem etter det, for Matthew måtte på jobb, men etter noen timer hjemme dro jeg, Rachel og Hayley (de skal alle være med til Tenerife) og plaget han på jobb til han var ferdig. Etter det kjørte vi til McDonalds hvor Rachel kjøpte McFlurry til oss alle, mens vi andre satt i bilen og fangirlet over glee (JEG HAR FUNNET MINE SOULMATES). Kjørte så bare rundt i hele Midlothian (kommunen/området jeg bor i) mens vi sang høyt til glee sanger og snakket om alt mulig. Jeg kan med hÅnden på hjertet si at jeg ALDRI har vært så lykkelig som jeg var da! Jeg følte at jeg hadde funnet min plass, mine venner og alt var bare perfekt! Kunne ikke ha spurt om noen bedre venner enn de jeg har fått her de siste ukene! Vi stoppet også ved en strand, sprang barfot i vannet (som var skikkelig varmt viss man skal sammenligne det med det jeg er vant til hjemme men de andre hylte og sprang ut igjen) prøvde oss på å slå hjul og noen dirty dancing moves før Mattew kjørte oss alle sammen hjem rundt 12!


Om noen timer drar jeg til Dalkeith for å møte Regine, for vi skal på en sommerfest der! Gleder meg til å være noen timer sammen med henne, isteden for bare 10 min på en butikk, og bare kunne snakke norsk! Før det må jeg dusje og spise frokost så.. 

Snakkes!

-Leona Charlotte




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar