søndag 10. august 2014

De siste dagene hjemme

Heia :D

To innlegg på en dag, hvorfor ikke!

Wow, nå er det kun 3 dager til jeg skal si hadet til alle og alt jeg kjenner og sette meg på flyet til Oslo. Har en del planer for de siste dagene her. I går gjorde jeg absolutt ingenting, gikk rundt i pysj hele dagen og slappet av. Var veldig godt med en sånn dag før kaoset begynner. I dag har jeg kun kost meg med mamma, pappa og lillebror. Det er siste dagen vi alle er sammen, for pappa drar tilbake til Bodø i morgen. Gikk en liten tur sammen med pappa, har vært sol og godt over 20 grader så måtte nesten bare utnytte. Vi dro også på Peppes og hadde rett og slett bare en koselig dag. Kjenner jeg kommer til å savne dem utrolig mye men er samtidig veldig klar for å bo 10 måneder uten dem.

I morgen skal jeg til Miriam, ei venninne som nettopp er kommet hjem fra ferien, spise taco og bare catche opp litt. Må jo bare utnytte de siste dagene jeg har her så godt som mulig. Etter det drar jeg på kino for å se Guardians Of The Galaxy sammen med Jenni og Hanna. På tirsdag skal jeg fikse de siste tingene jeg trenger til reisen før jeg skal møte alle mine nærmeste venner på Milano for å si hadet til alle sammen. Vet at jeg nok burde grue meg til det, men klarer det liksom ikke for det er dette jeg har drømt om i mange år og er ikke noe annet en spent og litt nervøs nå. Er sååå klar for å starte dette året nå :D

Skal poste et par bilder og sånt, men kommer til å prioritere venner og familien fremfor bloggen de neste dagene, så neste ordentlige innlegget kommer når jeg sitter på hotellrommet i Oslo onsdag kveld.

Snakkes!

-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar